Het beste uit alle mensen halen is ons ultieme doel.

Trainen wordt weer leuk door onze interactieve aanpak. Het zal zeker geen vervelende bezigheidstherapie zijn, maar een boeiende training door een toptrainer waar je echt wat aan hebt en die je aanzet tot veranderingen. Het creëren van een andere visie en het verkrijgen van meer kennis is o.a. het uitgangspunt. Wij zorgen ervoor dat we iedereen actief boeien want alleen dan heeft de training pas echt effect. En niet alleen voor een beperkt deel van de groep, maar voor iedereen die deelneemt aan de training of workshop. Wij willen het beste halen uit iedere deelnemer en gaan voor de hoogste score en het beste resultaat. 

Verkoop

Wij leren geen trucjes of handigheidjes die je niet liggen als verkoper. Wij zorgen er voor dat je een verdieping krijgt van je eigen handelen die authentiek is en aansluit op je ambitie. Door het creëren van klant-betekenis en vertrouwen, wordt sales weer echt leuk.

Vaardigheden

Of het nu gaat om het overtuigen van je collega's, je partner, je klant of je leidinggevende, het draait om vaardigheden. Het gaat er om dat je duidelijk maakt waar je voor staat en wat je wilt bereiken.
Daar kunnen wij je actief bij helpen.

Kennis

Voor het trainen van specifieke kennis over bestaande of nieuwe producten, maken wij maatwerktrainingen die exact aansluiten op de wensen en behoefte van de opdrachtgever. Zo kan er in korte tijd een optimaal resultaat worden bereikt.

Service

Een veel gebruikt begrip maar wat verstaan we er onder en hoe bieden we het optimaal aan onze relaties? En hoe komen we er achter wat de werkelijke vraag is en de behoeften zijn van onze relaties. Daar helpen we je bij zodat service echt betekenis krijgt.

Workshops

Naast trainingen van één of meerdere dagen, bieden wij ook een scala aan workshops zoals BrightOndernemen 2.0, BrightCommuniceren, BrightOrganiseren, BrightPres(en)teren,  BrightVerkopen, BrightCoachen, BrightAcquireren, etc. 

Klantbetekenis

We vergeten vaak echt van betekenis te zijn voor onze relaties omdat we teveel aannames doen, te weing doorvragen, te snel denken dat we wel weten wat onze relatie wil. Maar durf daadwerkelijk van klantbetekenis
  te zijn dan wordt er pas echt vertrouwen opgebouwd.

Diverse methodieken en werkwijzen

Onze specialisten gebruiken o.a. de volgende methodieken : QRM  •  LifeCoherence  •  SalesvanuitjeHart  •  Scrum  •  Lean  •  Belbin  •  Quinn  •  BusinessCoherence

Laat je ook inspireren door onze resultaatgerichte aanpak waarbij wij samen zorgen voor een optimaal, meetbaar, harmonieuze en betekenisvolle verbetering.

Ons team

Ons team is sterk in ontwikkeling. Naast de vaste ResultaatVerbeteraars doen wij in de meeste situaties ook een beroep op aangesloten specialisten.

De ResultaatVerbeteraars

Kom tot resultaat !

Wacht niet langer met het boeken van resultaat.
Door onze authentieke ambities, kunnen we direct duurzame veranderingen te realiseren. 

Ja, ik wil graag nader kennismaken.